Nazwa forum

Opis forum


#1 2011-03-05 19:04:18

Tallafan

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-05
Posty: 21
Punktów :   

Atrybuty

Atrybuty podstawowe są atrybuty, które zwiększamy poprzez rozdawanie punktów atrybutów, które zdobyć możemy za walkę lub misje itp.

Siła
- jest to bardzo ważny atrybut, trzeba nad nim pracować, by zadawane przez ciebie ataki coś dawały.

Kondycja - Wskazuje na to, po jakim czasie musimy wypocząć.

Zręczność
- oprócz bycia silnym trzeba być także zręcznym, bo co ci da sama siła, jeżeli nie będziesz umiał trafić przeciwnika.

Szybkość
- Wskazuje jak szybko się poruszamy.

Umysł - Im większa jego moc, tym trudniejsze zaklęcie możemy opanować.

Koncentracja - Prócz nauki zaklęcia trzeba umieć także umieć nad nim panować tak, by nic nas nie rozproszyło, w przeciwnym razie
moc zaklęcia może obrócić się przeciwko tobie.

Atrybuty zaawansowane, są to atrybuty, których nie można zwiększyć poprzez wydawania punktów atrybutów, wyliczane są ze wzorów, zależą one od atrybutów podstawowych.

Żywotność
- wskazuje ile posiadamy HP. Stosowany wzór: Kondycja + Wytrzymałość/4

Atak - Zależy on od siły oraz Siły broni. Wyliczamy ze wzoru: Siła + siła broni.
Jeżeli dochodzi do zwarcia, wtedy odejmuje się Ataki.
Przykładowo dochodzi do zwarcia między graczem i i graczem B. Gracz A ma 25 ataku, a gracz B 15. 25 - 15 = 10. gracz B posiada dodatkowo 7 oborny, więc 10 - 7 = gracz B traci 3HP.

Obrona - Wskazuje na to jak bardzo atak wyrządził nam krzywdę. Wzór: (Siła + wytrzymałość)/2 - atak przeciwnika.
Obrona odnawialna jest co walkę, misję itp.
Przykładowo gracz A ma na początku 10 obrony, gracz B atakuje go z siłą 7, więc 10 - 7 = 3 i na czas walki tyle mu zostaje, więc gdy gracz B ponawia atak z siłą 7, to 7 - 3 = 4, czyli gracz A traci 4HP.

Zwinność
- Wskazuje na to czy atak nam się udaje lub udaje nam się uniknąć ciosu. Stosujemy wzór Zręczność +Szybkość/2.
0-11 różnicy - gracz A i B są równi, więc o starciu decyduje atak.
11-25 różnicy - Gracz ma przewagę, więc jeżeli atakuje, to udaje mu się to, jeżeli próbuje wykonać unik, również mu się to udaje.
26 w górę - gracz A ma przewagę, więc spokojnie udaje mu się wykonać unik i od razu wykonać atak.

Magiczna obrona
- Stosujemy wzór Obrona (bez pancerza) + Umysł/3.
Uzbrojenie również podnosi nam obronę magiczną, jednak niewiele. Obronę, którą daje nam uzbrojenie dzielimy przez 10.
Przykładowo  gracz A atakuje nas z siłą magiczną 25. Mamy 17 podstawowej obrony i 10 umysłu. 17 + 10/3 = 9. Mamy pancerz, który podnosi naszą obronę o 20, więc 20/10 = 2. 9 + 2 = 11, więc 25 - 11 = 14, więc tracimy 14 HP.

Siła magiczna
- Wskazuje na moc rzuconego zaklęcia, stosowany wzór: Umysł + Koncentracja/2

Szybkość zaklęcia - stosujemy wzór Umysł + szybkośc/2

Mana - niezbędny składnik przy rzucaniu zaklęć.
Wzór: Kondycja + Koncentracja/4

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ehusaria.pun.pl www.klasa1gloturek.pun.pl www.realserwer.pun.pl www.virtualpolishtruckers.pun.pl www.madriversteam.pun.pl