Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2011-03-08 17:54:46

Tallafan

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-05
Posty: 21
Punktów :   

Regulamin Klanów i Gildii

1.1 Klan jest organizacją, w której profesja nie ma znaczenia, znaczenie ma tu rasa. W klanie mogą być najwyżej 2 rasy i muszą one być zaprzyjaźnione (więcej w pomoc->rasy). Po opuszczeniu klanu (w przypadku gdy ma on charakter neutralny bądź zły), taka osoba jest ścigana przez wszystkich członków, a gdy zostanie, członek organizacji ma prawo go uśmiercić.
1.2 Charakter klanu. W klanie do wyboru jest jeden z trzech charakterów: dobry, neutralny lub zły, by móc stać się jego członkiem, postać musi mieć taki sam charakter, jak klan.
1.2.1 Dobry. Członkowie klanu o charakterze dobrym kochają swoją wioskę, więc mogą dostać teren należący do jakieś wioski np. L-1, jednak by go zdobyć muszą mieć zgodę od gildii, która ma siedzibę w danej wiosce, choć mogą również posiadać zwykły teren taki jak E-7. Nawet po zdobyciu wszystkich terenów klan nie może przejąć władzy w wiosce, chyba że obalają złego władcę, wtedy mogą ją utrzymywać do wyboru nowego. Klan o dobrym charakterze może uzyskać teren, jeżeli mieszkańcy będą mogli słyszeć o ich częstych działaniach na danym terenie (pożytecznych).
1.2.2 Neutralny. Tereny zdobywać mogą za działania pożyteczne, jak i napaści, kradzieże. Jeżeli klan wykona o 3 działania pożyteczne lub negatywne, wtedy jego charakter się zmienia.
1.2.3 Zły. Oni najbardziej pragną władzy. Po przejęciu (odbiciu dobrym) terenów wioski np. L-1 do L-4, mogą przejąć kontrolę nad miastem. Mają do tego dwie opcje. Pierwszą jest obalenie władcy - zabicie lub wygnanie, wtedy władcą zostanie wybrana przez lidera (lub on sam) osoba. W tym przypadku jeżeli mieszkańcy (są oni zwykłymi graczami) nie będą zadowoleni, będą mogli ogłosić bunt. Drugą opcją jest kierowanie przez np. zastraszanie władcy. Mogą żądać od niego podniesienia danin itp. jednak jeżeli ludzie połapią się co się dzieje, również mogą ogłosić bunt.
1.3 Tereny. Na początku istnienia każdy klan dostaje jeden teren (przed założeniem przynajmniej 3 osoby, które są członkami gildii muszą tam długo przebywać). Tylko organizacja o charakterze dobrym może otrzymać teren w obszarze wioski, jednak by to zrobić musi mieć zgodę od gildii, która ma tam swoją siedzibę. Prócz tego mogą odbywać się bitwy o tereny. Każdy klan może wywołać bitwę maksymalnie raz w tygodniu. W razie gdyby klan broniący nie chciał walczyć, teren przejęty zostaje bez walki. Podczas walki o teren żaden klan nie ma prawa uśmiercić członka drugiego, ani go okraść, mogą oni jedynie przenieść/wywieźć ich gdzie indziej. Za posiadanie terenu w obszarze wioski, w której gildia ma siedzibę, gildia ma prawo pobierać opłaty.
1.4 Członkowie. By organizacja mogła zacząć działać, musi mieć lidera + 2 członków, którzy przed założeniem muszą spędzać na wymarzonym terenie dużo czasu. Limit osób to 8. Na początku 3 + za każdy teren dodatkowo 2 osoby (za trzeci jedna). oprócz tego muszą być tej samej lub zaprzyjaźnionej rasy.
1.5 Klan vs Gildia - Gildia ma prawo wywołać gildię z klanem, jeżeli:
-klan jest zbyt pewny siebie, wiadomo chyba o co chodzi
-nie podobają im się ich działania
-nie są dostarczane im opłaty (o ile w ogóle zostały nałożone)

2. Gildia. Gildia jest czymś w rodzaju bractwa, by do niej należeć trzeba mieć tą samą profesję, co inni jej członkowie. Ich celem jest zdobycie mocy, ochrona swojej wioski, władza lub przeciwdziałania innej gildii - w zależności od charakteru gildii, bliżej chyba nie muszę tego wyjaśniać. Gildia ma prawo kierować klanem i jego działaniami, prócz tego po uzyskaniu limitu (10 członków) mogą spotkać się (wszyscy) by zdobyć kryształ. Wygląda to tak:
Po spełnieniu obu warunków mogą spotkać się np. w grocie i wykonać ceremonię, dzięki której otrzymają losowy kryształ, nie koniecznie aktywny. Gildie  mają prawo do toczenia wojen między sobą, lecz w bardziej odludnych miejscach.

Wymagania:
By przynależeć do klanu lub gildii trzeba mieć 3 lvl, tą samą profesję/rasę (lub zaprzyjaźnioną) oraz charakter, co wybrana organizacja.
By być liderem należy mieć 5lvl, dodatkowe 2 osoby oraz spędzić dużo czasu an wybranym terenie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.adresapokalisy.pun.pl www.strzelnicabydgoszcz.pun.pl www.ziomy3zkm.pun.pl www.se-graffiti.pun.pl www.sex-and-the-city-rpg.pun.pl